ää. loma <3 ihanaa. mut koko viikko vapaata, ja mä vaa istun himas ilman mitää tekemist. illal varmaa bellen kaa kaupunkii mut silti. en tajua!!! Ja mun piti nähä tänää elizabeth, ku se ois tullu turust meille tänne stadii mut ää, sil o treenit myöhää illal. nähääki vasta huome. ku musta tuntuu et aina ku me ollaa näkemäs lizin kaa, joku tulee välii. mä ja elizabeth ollaa siis parhaat kaverit, mut asutaa vaa 170 km toisistamme. ja tää on kamalaa. koska mulla on aina kamala ikävä sitä. ei sillee ettei mul ois muita kavereit, niit o kamalasti, mut liz on se tärkein. ja nyt mua pelottaa et huominenki peruuntuu jostai olemmattomasta syystä jota en viel tiiä :/

elikkäs. no mä oon siis jessica, 17 v. asun stadis, helsingis siis, munkkiniemes. käyn siel päin lukioo, tokal. mul o aika paljon ystävii. mun harrastuksia on taitoluistelu, mikä sit vieki kaiken ajan, koska harrastan sitä kilpa-tasol. kaikki sm-kisat yms on aina tositärkeit. no ja mä sit rakastan bilettämist. joko me käyää baaris tai sit jonku luon bileis. mä näytän nii vanhalt ettei noi koskaa kysy missää papereit, ei ees onnelas tai glorias.

no oon 174 cm pitkä, aika pitkä taitoluisteliaks. mul o luonnonblondit hiukset. oon finlandsvensk eli puhun himas ruotsii molemmille vanhemmille, mut sit suomee muuaalla. tai no himas mä kyl puhun sekokielt, eli sekasin ruotsi ja suomee.

mut nyt meen. pus <3 jessica